Bugün hastaneye kontrole gittim uygulamada 36 diyordu ultrosonda doktor 35+1 dedi neyse bebek olması gerekenden daha asağıda demişti gecen hafta doktor bu hafta baska bir doktor
Baktı asagıda dedi altan muayane edicem elimi sokmuyacam dedi altan muayane etti cihazla sonra gerek gördü demekki eliyle muayane etti acıklık yok rahim yumusamıs dedi ntsde sancın cıkarsa dedi yatıs vericem ntsde sancım cıkmadı erken doğum olur dedi eve gönderdi muayaneden sonra cok agrım var sızlıyor oram altan muayane ettigi için mi
Bilmiyorum böyle bir durm yasayan var mı ?