Kbraerhn canim ilacını mutlaka düzenli al gözünün önüne koy unutuyorsanda ve kahvaltıdan yarim saat önce içmen lazım birde iyotlu tuz kullan kalitesiz tuzdan kaçın yağlı şeyler yeme ben 50 mg kullanıyordum şimdi 25 e düşürdü doktorum.. ilacını bir gün bile aksatma