Fdmeeren Kızlar kanda enfeksiyonum yuksek cikti bu durumu yasayan var mi doktorum perinatoloji bolumune yonlendirdi canım sıkıldı bebegime bisey olmaz degil mi
Leman2001 Fdmeeren benimde kanımda çox yüksekti.Baya bi ateşim cıkıyodu artə normal ateşim 37 kabul etmişdim.İlaç falan yazdı doktorum ama bir türlü azalma yok.