Matmazel_hanim
Bu çevre gerçekten neden var ben bilmiyorum.
Aksi bir durumun yoksa normal öneririm.
O an çekiyorsun bunun sancısını.
Elbette sezeryan doğuma saygım var hatta en çok ona var. Gerçekten büyük cesaret, benim de en büyük korkum bugüne kadar hep ameliyat olma korkusu oldu. Hiç olmadım, dikişe nasıl bakılır bilmem.
İlk normal yaptım, herkes helal olsun vaAllahi dediler. İkinciyi doğuracağım, sağlık ocağındaki ebe sordu şaşırdı tekrar normale karar verdiğimi söyleyince. O ilk normal ikinci sezeryan yapmış sanırım.
Eğer normal yapabilme şansın varsa normal yap bence, büyük rahatlık.