Rmysaaaaa Ben ilk haftalarimda pelin hanıma gitmiştm resmn psikolojimi bozmuştu ilgiside berbat zaten dogru duzgun ne bakiyr ne inceliyr baktm olcak gibi degil cihangir beye gittim erkek diye biraz çekinmiştm ama süper bi doktor ve çok inceliyr teker teker anlatiyr kirmadn konusuyr cokta güler yüzlü