Fmis sabır çok önemli acele etmeyin ve sinirlenmeyin çocuğa. Bazen zor oluyor haklısınız ama onun suçu yok. Bezi tamamen kaldırmanız lazım aklını karıştırmışsınız muhtemelen. 2 saatte bir tuvaleti hatırlatmanız lazım , gece de yatmadan yaptırıp 3 saatte falan bir kalkıp tuvalete götürmeniz gerekiyor. Arada kazalar yine olabilir çok normal bence her çocuk bir olmuyor. Benim kızım 4 yaşında gece asla kaçırmaz ama gündüz oyun oynuyorsa , çizgi film izliyor ise bazen bir iki damla kaçırıp öyle gidiyor tuvalete. Hatta geçen gün oyun yerinde kakasını kaçırmıştı çıkmamak için söylemedi resmen. Uzun bir süreç yani , hiç kızmayın çocuğa. Allah yardımcınız olsun ☺️