hndpyrz Merhaba 19 haftalık hamileyim fkat kasık ağrım oluyo normal midir arada terletiyo sonra geçiyo bebek te baya oynuyo ama korkyorm bilen varmısır yada yasayan
ikotrtn hndpyrz Bebek ve rahim büyüdüğü için arada ağrı yapıp geçmesi normal demişti benim Dr ama şiddetine ve devamlılığına göre Dr ile görüşmenizde fayda var
hndpyrz Teşekkür ederim:) öyle çok değil yaklaşık 1 haftadır oluyo ama ben biraz evhamlıyım düşündükçe daha çok olyo sanki🙈