Likayolcusu Detaylı müsait olduğumda yazıcam bu gün öğlen doğurdum 35+4 te bir bebeğim 1960 biri de 2800 büyük olan küvezde zayıf olan yanımda bana ve bebeğüme dua edin çok ağrım var sezeryan oldum
ikiminiskoala Likayolcusu maşallah allah size ve bebişlere güç kuvvet versin sağlıkla evinize kavuşun inşallah… darısı sağlıkla bizlerin başına🙏🏻
Paramedik16 Likayolcusu sağlıkla büyütün canım Allah yardımcın olsun kilosu gayet iyi koşa sürede çıkar endişelenme sende bi iki güne toparlanırsın hemencecik geçiyor zaman 🙏🏻
Likayolcusu ikiminiskoala amin amin canım ağrısız sızısız doğumlarımız olsun inşallah ilk saatler çok zordu şimdide yürümekte biraz zorlanıyırum ama Allah yardım ediyor
Likayolcusu Paramedik16 inşallah öyle olur benim bir kızım daha var 2 yaşında hemen toparlanmam lazım ağrılarım çok anlamadım kimse bu kadar ağrı çekmemiş ben jümgür hüngür ağlıyorum ağrı kesicinin etkisi geçer geçmez