Gizemakpolat Kızlar 37. Haftadayız bebişkom 9 gun sonra spınal sezeryanla geliyor suan 2850 civari kılomuz aynı haftada olan var mı sizde durumlar ne ameliyat korkusu başladı bende tecrubelerinizi anlatır mısınız rahatlamaya ıhtıyacım var panık oldum 😀
Sulte Gizemakpolat konuyla alakasiz ama.. kilosuna doktorunuz normal dedi mi acaba 32 ve 34 hafta arasinda sadece 200 gram almis oglum yarin randevum var 35 olduk insallah almistir kilo
Bir_tirtilannesi Gizemakpolat 37+5 deyim 1 hafta önce gittim doktor kilosu 2800 civarı dedi doğuma kadar 3 kiloyu geçer dedi çok iri bir bebek olmaz minyon ama sağlıklı bir bebis olacak dedi ameliyat hakkında bilgim yok maalesef çiçeğim ama korkutma kendinide sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻🌸
Daisy0000 Gizemakpolat 37+6 3400~ 51 cm (ama cihazdan kaynaklı yanılmalar olabilir)😌23 hazirana sezaryen günüm verildi,çok heyecanlıyım 😍
guzelanne01_ Gizemakpolat aynıyız canım kilomuzda aynı benimde 21 hazirana gün verildi sezeryanla spinal
Tmtugbaa Sulte benimki de 35 36 arası 100 gram almıştı. Bugün kontrole gittim 2 haftada 700 gram almış. Demem o ki değişebiliyor. Canınızı sıkmayın.