Ben 5+2 yim ilk beta 221 ikinci 663 doktor ilk gittiğimde keseyim görmüş gibiydi 4+5 dimi sanırım 3 mm demişti bu sefer belayı görünce dış gebelik de olabilir dedi ama yine keseyim gördü 4 mm dedi dün yumurtalıklrıma kasıklarıma baktı bişey bulamadı beta artışına bakalım dedi 663 çıktı ve içim içimi yiyor Bi kaybım var normal mi bu durum ve rahminde ağırlık var hissediyorum olduğunu bebeğin