xbebegimx Kizlar nasil gidiyor? Sikayetler neler ? Bnde iki gundur kasik ve bel agrisi var progestan kullandim ayriyetten istirahat etmemi soyledi doktor. Ama bugun sol yan boslukta da agri basladi normal mi acaba bu haftalarda doktorum dinlen diyor sadece🥺
Arzu46 xbebegimx bende 20hafdayim ve baya karnım agriyo kemiklerim gece ne tarafda uyuyayım diye düşünüyorum.sen doktoru fln boş ver en iyi bilen sensin .rahat ol .Pozitiv ol👍
__mom1 xbebegimx ben de bel ağrısı çok var ama bariz bi kemik ağrısı yani ben kemiklerimi hissediyorum. Öyle bi ağrı değilse idrar yolunda enfeksiyon olabilir bi tahlil ver mutlaka
xbebegimx Arzu46 keske rahat olabilsek ay kasik ve bel agrisi ayni anda olmasi korkutuyor insani erken dogum sancisi falan mi acaba diye🥺
__mom1 Arzu46 bazılarında idrar yolunda genişleme yapıyor böbreğe stent takılmasına kadar giden var. Rahim idrar yollarına baskı yapıyor sırt üstü yatışta
__mom1 xbebegimx fitil vajina için vermiştir idrar yolu ayrı. İdrar tahliline bakmak gerek. Ama bol su içsen iyi olur şimdiden