Merhaba 5 Haziran da adet olmam gerekirken hala olmadım. 5 Haziran adet günü kan verdim ( Bebek istediğim için hemen gidip verdim )0.2 çıktı çünkü adetim hiç gecikmez. Bu süre içinde 2 idrar bi erken gebelik toplam 3 tane hazır test yaptım negatif. En son bugün 14 Haziran ultrasonla attan baktı doktor kese yok dedi. Kan ver dedi 1.20 çıktı. Eczacı bu değer artar cuma günü bidaha yaptır geç döllenme büyük ihtimalle dedi başına gelen var mı. Lütfen yardım edin.