ncyt0 Kızlar hadi herkes bebeğinin ismini yazsın isim arayışında olanlara da fikir olmuş olur 💕 Benim ilk kızımın adı Ada, bu kızımın adı da Kumsal olacak 🌸
Echngr Youngmotherr Ahlas ismini çok istedim ama kocama kabul ettiremedim bir türlü sağlıkla doğsun inşallah❤️
Portredekitirtil Youngmotherr ahlas ismi çoook güzel bizde çok istedik ama her duyan o ne sağır dilsiz der gibi dedi vazgeçtim ama halaa aklımda