htc_kynr Biz de detayli yaptirdigimizda yapan doktor gayet iyi bi sorun yok dedi kendi doktorum sonuclara bakinca böbrekte buyume kalpte parlaklık var ama korkulacak bisey degil haftan ilerledikce gecicek dedi nedense icimde hic kötü bir his yok gecicek insallah 😊