Kızlar Antalya’da memnun kaldığınız doktorları ve hastaneleri yazar mısınız?
Memnun kalmadıklarınızı da belirtirseniz eğer iyi olur.
Vitale hastanesini çok görüyorum fikriniz var mı nasıl? Ben yeni başlıyorum da sürece iyi bir yer seçip hep aynı doktorla devam etmek istiyorum inşallah🥲🙏🏻