Sanie hastanede kontrol ettiklerinde bşr sorun yoktu eve geçtim 3. Gun kontrole gidecektim omldr azalmiş ki normal ped takıp gitmiştim şans ya hazırladığım çantayıda evde unuttum hasatanede beklerken birden kanamam oldu aslında gelmesi gereken bir anda geldi olabiliyormuş böyle sonrasında birkaç gun deepend taktım yıne azaldı öyle hasta bezi takcak fln bi kanama olmuyor bu olayıda olurda başınıza gelir diye yazmak istedim korkmayın😇🌸