Aylinur kayısı hoşafı , incir kesinlikle yanında götürüyorsun hem gaz çıkarmak için hemde süt olsun diye.
bitter çikolata ,sade kahve sezaryen sonrası tuketiyorsun baş ağrısı vs yaşamıyorsun. 🫶pipet kesinlikle al doğrulmak zor oluyor 💃
Bir de tavsiyem ben çok terlemistim üstümü değiştirdim en az bir tane yedek pijaman olsun.
Ve en önemlisi korse 🤌 kesinlikle doğumdan hemen sonra takiyosun hem beline destek oluyor hemde göbeğin hızla erimesi rahmin eski haline dönmesinde çok faydalı. Ve bence emzirme yastığı sezaryen olan birisi için çok önemli bana kimse dememisti o yüzden almamıştım ama bence gerekli şeylerin başında geliyor. Korkma , kendini ne kadar olumlu pozitiflersen o kadar çabuk atlatiyosun ağrıyı sızıyı ben sezaryen olduğum ginun gecesinde kendim lavaboya gidip geliyordum bol bol yürüyüş yap yürüyüş çok önemli toparlanmak içinde gaz çıkarmak için de . Şimdiden hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün🩷🩷🩷🩷