E_r_s_n3004 37 haftalık hamileyim adet olucakmışım gibi şiddetli ağrılarım oluyor gün içinde bebek kendini topluyor bunlar doğum belirtisimi acaba
Leman2001 E_r_s_n3004 35 haftalık oldum bu gün 1 hfta önceye kada bu agrıları yaşıyordum ama henüz hicbir şey olmadı halada devam ediyo.Bebeğim gün icinde 5-6 kez toplanıyo ve canım cok acıyo
E_r_s_n3004 Gunes17 cuma günü kontrolüm var o zamana kadar beklemeyi düşünüyorum eğer geçmezse yarın giderim