Burcuu33 bizde dün 38 haftalık olduk bizde bende merak ediyorum aynı şeyi?cumartesi günü çatı muayenesi yapacak doktorum.24 üne kadar kendi gelmezse suni sancıyla başlatalım dedi. aiy bilmiyorum bende yürüyüş,sguat,plates topunuda önerdi. Yapıyorum bakalım ne kadar faydalı olacak