Hanımlar 38. Haftadayım bugün kontrole gittim 3950 gr olmuş kilosu 4 kilodan sonra sezeryana alıyorlarmış doğru mu doktorum da bişey söylemedi bebek kanala girmiş son adet tarihine göre 37+3 görünüyormuş doktorumda ama uygulamada 38 haftalık ultrasonda 39 görünüyor ne yapmalıyım anlamadım