Hacerdogan iclaaall13 bende aynı sebepten 4 yıl önce aynı haftada doğum yaptım bebeğim gayet sağlıklı doğdu sadece zayıftı hızlıca kilo da aldı :)
dexter canım 36 gayet normal yeterince büyük içini ferah tut Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. ben de 34 e girdim idrarda protein çıkmasına rağmen nst ve ultrason normal diye bir şey yapmadılar ben de zehirlenmeden korkuyorum.
iclaaall13 dexter inşallah amin🤲🏻 ihmal edilmemesi gereken bir durum, mide ağrısı bulantı, gözde sinek uçuşması gibi şeyler varsa acil alıyorlar