Ucankus Kızlar ilk değerim beta 12 geldi bugün de 8 geldi. Acaba doktora gitmeme gerek var mı şuan gidemiyorum da eşim yok değer düşüp adet olurum değil mi 🥹
Yenibirannee Ucankus benim de 1 kez oyle olmuştu. Adet günümden önce kan vermistim betam 16 idi. Adet günümden kanamam başladı ve adet oldum. Tekrar beta baktirdigimda 0 olmuştu betam. Sizde önceden mi öğrendiniz?
Kanatsiz_1_melek Ucankus tabikide hayir normal adet olacaksınız 2 3 güne kalmaz 5 defa gecirdimde 1 sene icinde🤭