Merhaba ben 6+2 yim 5.haftamdan bu yana kahverengi lekelenmem devam ediyor ilk lekelenme gördüğümde alt muayene ile bakıldı düşük riskim olduğunu dinlenmem gerektiği söylenildi proluton igme yapıldı progestan bende kullanıyorum tup bebek benim gebeligim kac gündür az geliyordu bugün birseylere canım sıkıldı gerildi birden yoğun kahve lekelenmem oldu bende cumayı bekliyorum kalp atışı için hepimiz için hakkımızda hayırlısı