hamilebirisi Merhaba ben hayat hastanesinde Özlem Ballıya gidiyorum. Muayenelerden memnunum ama kedisinde doğum yapan var mı? Daha çok sezeryan mi yapmaya çalışıyor. Normal doğum yapanlar var mı?
glsm1625 Ben normal doğum yaptım özlem ballida. Muayenelerden memnundum genel olarak ama d ve oğumum zor geçti dikişlerim ic dikislerim ve yırtıklarım çöktü dogumdan çok memnun kalamadim maalesef