Gayette manidar olur ben çok beğendim Ayla Yıldız uyumunu… Burada en çok uzuldugum konu isimle dalga konusu.. bebeğine isim arayan Her anne aynı dertte haklı olarak ☹️ binbir zahmetle bebek sahibi oluyoruz hepimizde. Ona yakışan en güzel ismi arıyoruz aylarca sonra acaba başkaları üzerimi diye kaygilaniyoruz… Bende çok düşündüm sizin gibi.. ama bence çocuklarımızı yetiştirirken onlara dalga geçmenin hiçte eğlenceli bir şey olmadığını öğretelim n’olur.😇 Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰