Gmzdgy Kızlar erkek bebek için kayınvalidem çikolata değil lokum dağıtılır dedi doğru mu? Yoksa isimli çikolatamı yaptırsam. Siz ne yaptırdınız gerek varmı acaba ?
Minis122 Gmzdgy cikolata daha şık ve guzel duruyor lokum. Dusunurseniz minik kutulara koyup gene isimli şık olabilir
sulekzl Gmzdgy Sizin zevkinize kalmış Trendyolda minik lokumlar satılıyo paketlenmiş ama oda bu sünnet Mevlüttnde külah içine koymalık gibi çikolata kadar kibar bide güzel pleksi tepsi alırsın ben öyle düşünüyorum