esmerella37 kızım var bide oğlumuz olursa ikisinide tatmış oluruz Allah’ın izniyle ☺️🙏🏻
Svd12345 inşallah yanılma olur hep kız hissediyorum ama bakalım hayırlısı
zeynepsi Allah gönlüne göre versin 🤲 bana doktor da erkek dedi . değişmez bnce Bnm ki
dilek6 erkek
turkuaz_ teşekkür ederim öğrenince hemen yazıcam 🤭