merhaba kizlar bana da dogum hikayemi yazmak nasip oldu 12 haziran günü yani 3 gün once sezaryan ile doğum yaptim oğlum suan da misler gibi yanimda yatiyor tabi birde prenses kizim var ilk doğumum normal doğum idi ve bebegimde sorun olmustu suni sanci ile doğum yaptim bebegim kuveze felan girmisti bende etkisi kaldigi icin istege bağlı sezaryan istedim özel hastanede doğum yaptim gece 12 den sonra birsey yeyip icmeyin dedi doktorum dediklerini harfiyen uyguladim sabah 9 da beni amaliyata aldilar önce odada damar yolu açıldı sansima onuda beceremediler 2 kere denediler felan zorla oldu neyse inanin herkesin dedigi gibi damar yolu spinal igneden daha cok acidi neyse amaliyayhaneye alindim giderken cok agladim arkam da 4 yasinda kizim vardi esimle aglasarak ayrildik ilk kez amaliyat oldum hayatım da çünkü ameliyathane cok soguktu hem gercekten hemde oradaki aletleri gorunce korktum beni masaya yatırdılar bir hemsire omuzumdan bastirdi belden igne vuruldum ama inanin his hissetmedim bile düşünün aradan azicik dakika gecti ayakladim uyustu ayagini kaldir dediler yok dedim kakdiramiyorum bir hemsire hep basimda bekledi benim ile sohbet ediyor ama ne fayda bende panik oldu dedim migdem bulaniyor nir igne yaptilar megersem o sira oglum cikmis azicikta tombul oldugu icin sarstilar 9 20 gece oğlum dunyaya geldi 4150 gr dogdu 51 cm hemsirelere siskobebek diye sevdiler ettiler hemen gördüm begeimj kokladim sonra fotogragcim vardi cekim yapti derken zaman hizli gecti bebegim babasina kavustu odaya gecti esimin dediğini gore 30 dk ben gitmisim odaya odaya gecince bir rahatlama geldi bana uyusukluk 3 saat icinde gecti ama kalkmak icin beklettiler 4 saat sonra kaldirdilar beni ilk kalkista okuduğum kadari ile direk karsiya bakariz azicik yürüdüm sonra agriyor dedim yattim hemsireler bol bol yürü dedi bende surekli yurumeye calistim ama ilk gün zorlandim biraz yurumekten ama bebegim yanimda olunca guc kuvvet veriyor ilk çocuğum emmedigi icin bilemedim emzirmeyi hemsireler ogrettri gosterdi tek sikintim gaz oldu gazimi hemen cikaramadim okadar da kayisi suyu ictim posasi ile birlikte evde yapip getirmistim ama bende fazla kacirdim sanirim karnim guruldqdi ama yapamadım ertesi günü yaptim aksamina 6 da ciktim bugun 3 gun ve ben artik kendi islerimi kendim hallediyorum oglumu emziriyorum giyindiriyorum bakimini yapiyorum sabah evi süpürdüm kucuk kizima kahvalti hazirla yedir derken oturmadim zaten yatsam kalkamiyorum acikcasi benimde böyle bir doğum hikayem oldu inanin tabiki herkesin kendi düşüncesi ama sezaryan olanlarasa bir nevi yardimci olur diye yazmak istedim allah herkese kolay doğum nasip etsin