1prensesimm Sinemak_97 normali bilmiyorym ama sezeryan doğum olursa mutlaka hasta bezi al çok kurtarıcı ben sleepy markasını kullandım
Mutluemos gokceveannesii ablam sezeryan oldu arkadaşım normal doğum ablam cok kanamam olmadı ama gayet güzel diyince arkadaşım da aldı çok rahat dedi akıtma falan da olmamış bende depend aldım
1234_zma gokceveannesii evet.Oluyor.Kan akma oluyor,azacık ağrın sızın oluyo kalkamıyosun o yüzden bezler can kurtarıcı ilk gün için.2 gün normal pede geçiş yapabilirsin
yesilkahve Sinemak_97 ben depend kullanmıştım. Doğumdan sonra hastanede ped verdiler ama dependle daha rahat ettim
guzelanne01_ Sinemak_97 ikiside canım ilk kendine gelene kadar depend Sonra rahatladığında lohusa pedi kullanıyorsun
Iscn Sinemak_97 evde kesinlikle depend çok rahat oluyor ama hastane için normal cırtlı bez istiyorlar kontrol ediyorlar surekli
Gizemcikkk Sinemak_97 bu hafta doğum yaptım. Depeend taktım 2.gün doktor çıkart ped kullan dikişin hava alır kuru ve temiz olması lazım onda hava almıyor dedi bende normal ped kullanmaya basladm. Çantanda ikiside olsun derim🤭