tazeanne___ Hazniyee hayır sonucunuz gayet güzel polikistik filan değilsiniz. Yumurta sayınız gayet güzel
Hazniyee Sinemberkehan hamıleyım canım arkadasım tup bebek surecıne gırıyo onun sonucu bana bıraz yüksek gelınce burdakılere de bı sorim dıye post attım
Bbk88 Hazniyee merhaba hamileymissiniz hayirli olsun benim de amh 4.07 çıktı sizin amh niz için ne demişti doktor pko varmiydi sizde