ozlemkayaa Merhaba bugün hesabıma sgkdan emzirme ödeneği yatmış 520 tl. Bu aynı zamanda süt parası dedikleri mi biliyor musunuz? Ve başka hangi ödemeler var nasıl başvurulur bilen var mı?
Bkmcnkr ozlemkayaa evet 520 TL süt ödeneği. Eğer çalışıyorsanız ücretli izin ödemeniz yatar bide. Bunların dışında maddi durum kötüyse sanırım yeşil kartlı olmak gerekiyor. İlk cocuga 300- 2. Cocuga 500 TL gibi bir defaya mahsus ödeme yatabiliyor ama onun içinde kaymakamlığa başvurmak gerekiyor
Bebiskomiskom Bulundugun bolgenin belediye alinina gir anne bebek hediyesi olarak gir basvuru yap evine bi canta gelicek icinde islak mendil bez anne bebek cantasi biberon flan oluyo ama her belediyede vermiyo umarim sizinki veriyodur
twofruits Bkmcnkr yeşil kart olmasına gerek yok aile sosyal hizmetlere başvuru yapıp herkes alabiliyor o parayı ilk çocuk 300 ikinci çocuk 400 üçüncü ve her çocuk için sonrasında 600 TL para veriliyor eşimde bende sigortalı çalışandık oğlum doğduğunda hem emzirme ödemesi aldım hem çocuk parası
ssyd twofruits emzirme parası her ay mı yatıyor yoksa 1 defaya mahsus mu alınabilir ben ve eşimde sigortalı çalışanız
inciata Gulden91 2019da bulunduğunuzun ilçenin sosyal yardımlaşma vakfına gidip başvuru yapıyonuz emzirme ödeneğide çalışan kişiye yatıyor diye biliyorm
Nerfemm Gulden91 canim ben ne calisanim nede sosyal yardima baş vurdum. İlk cocugumdan biliyorum her ay belli miktar süt verirlerdi saglik ocagindaki ebemiz. Bu sefer sordum süt veriliyormu diye beni bir yere yonlendirdi oraya gittim 1 defaya mahsus kart verdiler adima işletip 450 tllik alisveris kartı
Anneyimbennanne Gulden91 Hayır başvuru yapmak lazım sanırım. Bende küçük bı araştırma yaptım. Çalışan kadına veya çalışmayan kadınn eşi sigortalıysa veriyorlarmış..
Poyrazin_annesi 520 lira eşime yattı . Bıde sosyal hızmetlere gıdıp basvuru yaptm . 400 lira yatacakmış