Selam anne aydaları, 8+3 haftasındayım 3 gündür mide bulantısı fazla yaşamıyorum aşırı bulantım olduğu için kontrole gitme durumum oldu gittim prilam verdi fakat doktor a da belirttim gastritim var sorun olur mu diye dedi ona birşey yapamayız.Mecbur kalmadıkça kullanma taraftarı değilim. Kullanırsam mide sorunum artar mı ? Var mı böyle bir durum yaşayan ve öncesinde midem de bakteri tedavisi de gördüm yaklaşık 2 senedir parol bile kullanmadım. Devlet hastanesindeyim kalp atışlarını gösterdi ama sesini duymadım daha normal mi kafam da bir sürü soru cidden 😧