Hanımlar 21+2 hamileyim haftaya memlekete gideceğim kısmetse köyde nem yok ama güneşi ger sene beni çok yakar karartır normalde kullanmam ama şimdi hamileyken hem doğum izi hem güneş lekesi kalmasını istemiyorum. Sizlerin kullandığı önereceğiniz güneş kremleri var mı nelerdir. Teşekkür ederim şimdiden 🌸