12 haziran 221 14 haziran 668 kızlar iyi mi değerlerim nasıl ?
sunshine_ güzel artmış hayırlı olsun
sunshine_ yok gayet iyi bnde 378le öğrendim iki gün arayla 1100 oldu şuan 7+5günlüğüz
İyi görünüyor sanırım erken öğrendiniz küçük galiba
BBBAy evet yeni öğrendim bugün doktor biraz korkuttu korktum beta düşük çıkacak diye
Gunes17 teşekkür ederim sağolun
sunshine_ korkmayın inşallah keseyi ve bebeği de görürsünüz
Cansel76 çok teşekkür ederim çok sevindim sağolun
BBBAy inşaAllah 🙏