Tlhmkzm Kızlar merhaba adetime 3 gün var kaset test yapayım dedim..biraz önce dışardan geldim sabah idrarı olmamasına rağmen yapayım dedim almışken testi Yaptım 5 dk bekledim çıkmadı bişey ben de negatif diye yattım uyudum çok yorgundum..uyandım 30 dk geçmiş aradan ve silik de olsa belirgin ikinci çizgi şook oldum.. sizce pozitif mi? [](https://)[https://ibb.co/6N1tNkd](https://)
Aysnr11 Tlhmkzm Yani üzmek istemem ama kuruma çizgisi olabilir 5 dk içinde çıkması lazım 30 dk sonra çıktıysa negatif 🤷🏻♀️
Ftrhn Tlhmkzm bence var canım çünkü negatif genelde ne kadar beklesende dönmez. Senin pozitif belli ki
Sibelsibos Tlhmkzm 5 dakkadan sonra çıktıysa bazı testlerde koruma çizgisi çok sonra böyle çıkabiliyor bana gorede koruma çizgisi 🤗
Tlhmkzm neslisahctnky-554 ilk 5 dk bekledim işte çıkmadı sonra direk uyumuşum uyandığımda baktım ikinci çizgiyi gördüm ve belirgin..normalde geçen aylar hiç çıkmazdı ikinci çizgi
Mamalisa Tlhmkzm bu test geç çıkıyo ben de yaptığımda çizgi çıkmadı sonra sahur yaptım geri döndüm baktığımda ikinci çizgi vardı. Bence pozitif hamilesiniz
Angela00 Tlhmkzm canım ben bir gün sonra bile baktığımda ikinci çizgide bir belirti göremezdim hiç hamile değilken, hamile olduğum ay da tam adet günümde test yaptım hemen çıkmıştı 2. Çizgi :)) yani bence gebelik var evde testin varsa tekrarla
Aytac27-07 Tlhmkzm Ben kuruma çizgisine inanmıyorum canımm,,ilk gebeliğimde aynı böyle öğrenmiştim,ilk çıkmadı çizgi,20.30 dk sonra baktığımda aynı böyleydi,bide erken gebelik testi yap ama dk tut
Tlhmkzm Aysnr11 yaa bilemiyorum işte sabah ilk idrarla tekrarlıyayım ama hamilelik belirtilerim çok göğüs hassasiyeti ve aşırı uyku
Mavimi Aysnr11 hayır ben test yaptığımda anlamamıştım yoktu çizgi falan sonra koydum kenarı diğer gün bi baktım görünmeyen bir çizgi var sonra tekrar yaptım hemen çıkmadı yarım saat geçtikten sonra silik çizgi olmuştu tekrardan bazen olabiliyor
Aysnr11 Tlhmkzm Tekrar dene inşallah vardır canım 🌸 2 yıldır o kadar çok kuruma çizgisi o kadar çok psikolojik belirti yaşadım ki artık saldım bende Allahım hepimize de nasip etsin inşallah ♥️
Tlhmkzm Ftrhn evet canım geçen aylarda yaptığımda kaç saat beklese de ikinci çizgi çıkmıyordu kuruma çizgisi falan çıkmamıştı
Tlhmkzm Aysnr11 yaa canım Rabbim hayırlı zamanda gönlüne göre versin inşAllah.. sabah tekrarlıycam bakalım hayırlısı neyse o olsun
Sermec27 Tlhmkzm aslında ilk 5 dakika çıkan sonuçlar önemli siz sanırım bir yarım saat beklemişsiniz ama genelde beklense bile çoğu zaman çıkmıyor bu ikinci çizgiler var gibi ama bence tekrar edin çünkü bazen bazı markalarda oluyor böyle şeyler emin olmak için tekrardan test yapın ilk 5 dkikada çıkan sonuç doğru sonuçtur hayırlısı olsun 🥰
sacmalamakizim Tlhmkzm Şimdi pozitif deriz negatif çıkar bence başka bir test yapın bazen testler yalancı pozitif çıkarıyor.