Kızlar selam, bir şey danışmak istiyorum. 36+4teyim göğsümün alışması için bir kaç gün önce gümüş kapağa başladım. Bugün de bir saat tuttum, çıkardığımda tek uçta çok çok az koyu sarı bir sıvı vardı sağarsam erken doğumu tetikler diye korktum sildim. Zaten keten tohumu büyüklüğündeydi. Ama kolostrumdu da ziyan mı ettim diye kafama takıldı. Doktor randevum yarın şimdi yazsam akşam ancak cevap verir diye buraya sorayım dedim sizce bu durumda ne yapmak lazım vee bu erken doğum habercisi olabilir mi?