Kızlarrrr 41 hafta 3 günlük hamileyim cuma günü 41+5 de doğumumu başlatacaklar İsveç’te yaşıyorum. Ebemin söylediğine göre rahmim olgunlaşmamış ve hiç açılmam yok bebek olması gereken yerden 3 cm yukarıdaymış aşagı inmedi ebe suni sancı verilince ineceğini söylüyor cuma günü akşam 18.00 da önce rahmin olgunlaşması için ilaç somra suni sancı ile doğumu başlatacaklar böyle bir durum yaşayan oldu mu ve bebeğimin kilosu 41+1 de 3.995 di sizce doğumda çok zorlanır mıyım