Bende de aynı dert var. Normal de bebek eşin sigortasından yararlanıyor. İşin kötüsü benim eşimin de sigortası yok bağkurlu ve prim borcunu ödememiş. Doktorumuz kendime sskdan sigorta yaptırabileceğimi ondan bebeğin de yararlanabileceğini söyledi, yani birinizin sigortalı olması yetiyor