ariiikann Merhabaa 14+3üm aşırı mide bulantısı ve kusmadan dolayı hastaneye yatışım yapıldı. 2 gündür doktor hiç yanıma gelmedi acaba kaç gün yatırırlar?
ariiikann benden ilk zaman tahlil aldilar bir daha almadilar hic doktor da gelmiyor yanima ve ben artik cikmak istiyorum istege gore taburcu mu olsam acaba