kariyerdeyaparimbebekte22 Bugün sağlık ocağına gittim hemşire sancın varsa aşı yapmam dedi sonra bebeği düşürüyorlar tetanozdan oldu diyorlar dedi korktum ama normalmiş sanırım bu haftalar ufak sancılar