yyasolii Arkadaşlar 27.haftadayım normalde sabahları akşamları gayet güzel bebek hareketini hissediyordum şimdi 2 gündür sadece akşamları az şekilde hareket hissediyordum normalde kahvaltıdan ve öğle yemeğinden sonra çılgınca hareket ediyordu ama şimdi akşamları tek tük hareket ediyor içime kurt düştü cuma günü doktora gittim 1 hafta geriden geliyor dedi iyice moralim bozuldu 😞
Kubare134 yyasolii ah neyden kaynaklanıyor acaba beslenmeden mi 😓😓 yarın benimde randevum var içim içimi yiyor bişey çıkacak diye.. Allah selamet versin hayırlı en doğru vakitte yavrularımınızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Cenab-ı Allah..
Ayla01 Kubare134 yyasolii uyuyordur annesi endişe etmeyin, bende de çok oldu,ilk gebeliğim, bilgisizim ve korkuyordum her şeyde, inseAllah sağ salim kolay doğum yaparız
Ayfer- yyasolii ben de 27 haftalığım ve benim de son 3 gündür hareket güçsüzleşti. Ben tedirgin olup bu sabah kontrole gittim ve şükür sıkıntımız yok. Ben de post açmıştım bi kaç arkadaş aynı haftada böyle olabildiğini söylemişti. Siz de çok tereddüt ederseniz bi kontrole gidin içiniz rahatlar
MMad yyasolii hastaneden hastaneye bile haftalar değişik çıkabiliyor canınızı sıkmayın burada gördüğüm kadarıyla kaşar ceviz muz kefir bebeğe yarıyormuş bir de sol yana yattıkça bebek daha iyi besleniyormuş eğer sağa biraz fazla yatıyorsanız kn akışı da etkileniyordur canınızı sıkmayın o daha da etkiler 🙏🏼
yyasolii Ayla01 inşallah yaa ne kadar zormuş hele ilk hamilelik olunca kendimi suçlar oldum ufak bi hareket hissetmeyince moralim bozuluyor önceden güm güm vuruyordu ama şimdi tek tük hareket ediyor dün akşam baya hareketliydi ama gündüzleri yok denecek kadar az
Ayla01 yyasolii her çocuk farklı olurmuş,kalbi güm güm atsın yeter ki haraket azligindan korkmayın, çikolata tüketin istiyorsanız
yyasolii Ayla01 valla öyle değildi şu gündür hareketsiz normalde canavar gibi aşırı hareket edip tekmesinden ağladığım bile oldu
Ayla01 yyasolii her gün çikolata ya da çikolatali ürünler tüketin o zaman, bende de çok oluyordu,çok endişe ediyordum,doktor önerdi yememi,zaten ilerki haftalrda gerek kalmaz çikolataya da ,kendi hareketlenir baya
kariyerdeyaparimbebekte22 yyasolii Çok kafanızı yormayın strese girmeyin akışına bırakın Bende bazen hareketini hissetmediğim oluyor ama kötü düşünmek istemiyorum
kariyerdeyaparimbebekte22 kariyerdeyaparimbebekte22 ilk hamilelikte hareket düzensizliği bazı annelerde oluyor
Elzsy2023 Son 2 gündür benimde çok az. Hatta hiç yok gibi . Gece 3 4 de uyandım neden hareket etmiyor diye. Çikolata falan yedim yine tık yok. Alışmışım çğnkü hareketlerine. Olmayınca endişeleniyor insan. Uzandım dinlemeye başladım. Tek tük hafif vurdu. Bi nebze rahatladım. Ama haftasonu çok yürümüştüm. Yorulmuş olabilir. Bugün baya ittiriyor. Geldi kendine :)