Bende martta kürtaj oldum ilk kaybımdı 6haftalıktı kalbi durdu. hemen test yaptırdım iki genimde pıhtılaşma çıktı normal şartlards pek çok kadın doğumcunun önemsiz dediği genler olmasına rağmen doktorum adetin 1 gün geçtiğinde iğne progestan ve coraspirne baslıcaz dedi. Bilmiyorum fikir olarak bile önlem almış olmak iyi hissettirir sizi test verirseniz🫶🏻 sonucta insan stresli bi süreçte aklına her şeyi getiriyor.