Busraakay_26 Syma_07 bence elektrikli bir pompa alın çümkü bebek bazen yeteri kadar ememiyor mastit olmayın
Gmzdgy Syma_07 neden gerekli olursa almayı denemıyosunuz? Cunku duydugum cogu kişi kullanmıyor. Sadece ikizi olup erken doğum yapan bi tanıdıgım kullanmıstı. Gereksiz.
Bernasnli Gmzdgy çalışanlar için mecbur gerek oluyor doğmadan indirimdeyken yakaladın mı mecbur alıcan
Sacmalama_engiinn Syma_07 ben 1 ay boyunca kullandım iydi iyi sağıyotdu bende pahalı bisey almadm zaten göğsüm sertlesiyirdu sütten fazla olan sağmak için aldım gayet memnun kalmıştım
1prensesimm Syma_07 bende gerek olmaz diye almadım ama doğumdan sonra çok lazım oluyor özellikle göğus ucu olmayanlar için
Syma_07 1prensesimm 34+3 günlüğüm bazilarin erkenden sütu geliyor göğüslerim sis değil acaba gelmiycekmi diye düşünüyorum
1prensesimm Syma_07 benimde öyleydi doğumdan sonra çok süt doluyo ilk olduğu içinde hemen gelmiyor sağmak lazım
poyrazin_annesi28 Syma_07 Ben kullanıyorum ara sıra. İyi de çekiyo memnun kaldım. Sütüm gelmezse diye endişen olmasın sezeryan oldum ama sütüm bebek emdikçe geldi. Emdikçe gelicek