ilknurakinci Kendi kedimin yavruları, çok insan canlısı ve kucak severler, İstanbul Ümraniye deyim. Seyahate çıkacağım için acil sahiplendiriyorummm🐾🐾
usenmedimyaptimbirvelet ilknurakinci oyyy bu nee yaaa🥺🥺❤️ bir tanesi şaşı galiba tam bir şapşik🥹🥹 bende konyadayım ve eşimin alerjisi var çok isterdim..
Nurrmerttt- ilknurakinci Allahım çok tatlılarrrr 😍 Bende Pendikteyim ama 2 evladım var ve evim çok küçük 🥹 3.sü yolda geliyor 🤭😄
ilknurakinci Nurrmerttt- Allah tamamına erdirsin, benim de çok yeni bir gebeliğim var daha kese yeni görüldü, ilk bebiş. Allah’ım saglikla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bizim ve bekleyen herkesin 🙏🙏🙏❤️
Aysnr11 Kedi kargosu yok mu ya hemen sipariş versek 🥹🥹 yicem tiplerini inşallah çok güzel yuvaları olur ♥️🥹🥰
ilknurakinci Sacmalama_engiinn ya ben burayı yeni yeni çözücem inşallah , öyle içim disim bir iste jdhsjsjdj