Esraaybars Kızlar sabahtan regl ağrısı gibi başladı takip ettim sıklaştı sımdı tuvalete gittim mukuslu hafif kanlı akıntım olmus ağrımda var dogururmuyum sızce hastaneye gidicem birazdan cok korkuyorum 37+2 deyim ne olur dua edin
Lulu02 Esraaybars ay darısı bana da olsun inşallah ya bir hafta sonra tabii 38′den sonrasına uzamasını hiç istemiyorum
tgc-52 Esraaybars yaa maşallah darısı bizim başımıza . Benimde oğluşum 37 haftalığız inşallah çok bekletmez sağlıkla gelir 🥰
Mutluemos Esraaybars burda ebe bir anne yazmıştı 5 dakikada bir ağrı olursa açıklık 5 cm ve üzeri oluyormuş Rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin inşaAllah evladını sağ salim sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim vatana millete hayırlı Salih evlat nasip etsin sizede evladınızı bağışlasın acısıyla imtihan etmesin Rabbim yar ve yardımcınız olsun ❣️
Lulu02 Esraaybars ay yavrunu hayırla kucağına al canım doğum için yaptığın bir şeyler var mıydı hurma hareket vs
Mutluemos Esraaybars yaaa bak doğruymuş Rabbim yar ve yardımcınız olsun kardeşim Rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah
Mutluemos Esraaybars sümmes sebile yesserrah kolay doğum için bunu sık sık söyle yanındakiler de okuyabilir
mombabe Esraaybars helal olsun kız sana ne güzel doğurmuş gelmişsin tebrik ederim valla darısı kolaylıkla bizlere de inşallah 🙏🏻💕
Esraaybars Mutluemos doğurdum canım 18:42 de son anlar aşırı sancım oldu ama odaya geçtim aşırı üşüme geldi bayağı bi ısınamadım. 4 dikişim var suan iyiyiz şükür ağrım falan da yok tamponu çıkarmaya gelecekler sonra üstümü değiştireceğim.
Esraaybars Lulu02 ekstra yaptığımbişey olmadı canım son günlerde ilişkiye giriyordum belki onun etkisi olmus olabilir
Mutluemos Esraaybars yaaa hadi gözün aydın olsun kardeşim Rabbim sana bağışlasın bende seni merak ettim nasılsın
aysenur-1998 Esraaybars çok şükür gözünüz aydın analı babalı büyüsün doğumunuz nasıl geçti kolay mıydı ağrı acı sızı ne derecede oldu doğum esnasında
CemrePektas Esraaybars ay gözünüz aydın. Postu gördüm sayfanıza girdim 3 4 saatte doğurmuşsunuz maşallah maşallah. Darısı bizleere, su gibi akan pıt diye doğumlar nasip olsun inşallah
Mutluemos Esraaybars Rabbim evladını sana bağışlasın darısı olmayanların başına hırka falan var mı yanında giysen belki stresten belki kan kaybından üşüyorsun
Mutluemos Esraaybars bebis nasıl bosver kendini daha senin pabucunu dama attık annesi😂 nasıl pasamiz çok ağlıyor mu yada o mis kokuyu almak nasıl bir his ❣️❣️
Esraaybars CemrePektas darısı doğuracaklara insallah gerçekten güzel geçti sonra uzun uzun yazıcam doğum hikayemi Herkes sağlıkla kavuşsun evladına 🙏
Ftmnr38_ Esraaybars ne sıklıkta giriyordunuz bir de son günler derken kaçtan itibaren mesela onun dışında gelmesi için herhangi bişey yaptınız mı
Mine16 Esraaybars ayy hadi hayırlı uğurlu olsun canım benim sağlıkla büyüt evladını ☺️🥹🧿🧿 Bende 37+6 dayım artık doğurmak istiyorum