Rumiks Merhaba arkadaşlar 3.5 aylık hamileyim ve evde aşırı bunaliyorum evde olan arkadaşlarım varsa neler yapiyosunuz mesela tavsiyeleriniz var mi
Melodimm Rumiks Telefonda film falan izliyorum yada oyun oynuyorum.Yani insan sıkılıyor aslinda.Ama ben alıştım😂😂
ErhanKubra Rumiks bende aynı şekilde hele akşam olunca dışarı çıkmak istemiyorum evde oturmak istemiyorum kocamın başının etini yiyorum sabahları da uzanıyorum işler varsa yapıyorum yoksa kahve meyve ne olursa yiyorum yemek yapıyorum öyle akşam oluyor işte 😂 arada pilates yoga egzersiz yapıyorum
Hizligonzales Rumiks valla pek bunalmaya vakit kalmiyor 21aylik bide oglum var surekli parktayiz ama yağışlı günlerde evdeyiz oğlumla aktivite yapiyoruz kizima battaniye basladim onu orerek vakit geciriyorum öylece geçiyor gunler
babyandmomyy bende bunalıyorum ya ev işi yapsam evim de doğru düzgün kirlenmiyor boş boş oturuyorum 🫥🫥
Rumiks Her sey cok sıkıcı bide devamli yağmur yağıyor ankara da eskiden çok yoğun çalışıyorum falan simdi hic bisey yapmak istemiyorum evi bile temizlemek istemiyorum kanamam oldu temizlik yapmaktan ondan sonra pek bisey yapmak istemedim oyle duruyorum 🤣
Ilba_34 Ben dikiş yapıyorum iyi geliyor kendime bişeyler dikiyorum ☺️ cinsiyeti belli olunca bebişe de bişeyler dikeceğim inşAllah
glz87 Rumiks bende evdeyım 29 haftalık hiç birşey yapmıyorum oturuyorum ev işi yemek derken zaten zaman geçiyo😂😂
mmb1312 @Rumiks bende evdeyim çok bunalıyorum haftada 2 kere pilatese gidiyorum 1 aydır çok iyi geliyo ağrılarımı da hafifletiyo imkanınız varsa öneririmm
Sulemelih Bende telefondan dizi açıp 3 tane battaniye ördüm hep bebişe aksamlari kitap okudum zaman hemen geçti başka çocuğum olmasa yatmayı tercih ederdim tabi 😃
birannis_ Rumiks 28 haftalık hamileyim hamile kaldığım günden beri evdeyim ev işi hiç bitmiyor sabah kalkıyorum ev işleri gündüz biraz dinleniyorum sonra yemek faslı falan akşam ne ara oluyor ben anlamıyorum sıkılmaya fırsat bulamıyorum
Ilksen-30 Bende evdeyim sıkılıyorum ama iş hiç bitmiyor ki sabah kalk kahvaltı onları at makineya etrafı topla çamaşır yıka lavaboları ov yemek yap hergün aynı vallha boş kalınca da Tv izliyorum
Minmini Rumiks ben kaneviçe yapmaya başladım çok zevkli deneyebilirsiniz hem dedim bebişin odasına dekor olur