irmaksenartar Happpm benim de 36+5 2.650 gramdı, dün 37+5 kontrolümüz vardı doktor hiç kilo almamıs dedi. Suyu, nabzı normal ne oldugunu anlayamadık :( 38+5 kontrolumuzde hiç kilo almamışsa doğumu planlıcaz içerde tutmamzın anlamı yok dedi doktor
Nerfemm Happpm benim ilk cocugum son ayinda kilo almamisti fazla kilosundan dolayi doktor sezeryan olabilir demisti ama son ay kilo almdigi icin 3800. Grm olarak normal dogurmustum
ballikedii Happpm 36+1 de gittim 2834 gram çıktı 35+1 dem beri 200 küsür gram almış sadece ama doktorum haftasına göre normal dedi 37+1 pazartesi günü gidicem acaba kaç gram almış Olacak
Eliftal Benimde 35 haftada sadece 100 gram almıştı 36 oldum kaç oldu bilmiyorum inşllah almıştır erken doğum yapıcam kilosu korkutuyor beni
dexter canım tansiyon problemin var mı? merak etme sona gelmişsin. ben de tam tersi iriliğini kafaya takıyorum şekerden dolayı çok önde gitmeye başladı 😔
nazlis_ Happpm kilosuyla Happpm Happpm kilo ile alakası yok canım ciğer gelişimi önemli içini ferah tut 39-40 da olup küveze giren bile oluyor o yüzden protein ağırlıklı beslen gerisini allaha bırak kilo da alır strese girme bebiş etkilenmesin