Ayazmom_ kizlar bana böyle bir msj geldi hastanede odeme yaptigim zaman bazen geliyo bu ne demek ? Ben normal odeme yapiyorum sonra bu msj geliyor anlamadim
Berna-1998 Sgk lı faydalandığınız için özel hastaneden sizin ödeniz sgk fark fiyatı bir kısmını da işte devlet ödüyor sgk ya umarım anlatabilmişimdir sadece özel hastane muayenelerinde gelir bu mesaj.