37+4 gebeyim daha öncesinde denk geldim fakat kendimden geldiğini zannettim ama bebeğim hareket ederken bildiğimiz parmak çıtlaması gibi ses geldi bu hafta içerisinde bu 3 oluyor endişelenmeye başladım internetten baktım fakat pek bir açıklayıcı birşey bulamadım sizler yaşadınız mı sebebini biliyor musunuz ?