Kahramankentli Beta cuma günü verdim 114dü pazar tekrar verdim 340 olmuştu kızlar sağlıklımıdır gitsem keseyi görebilirmiyim bir de aşırı şekilde bel ve sırt ağrısı çekiyorum normal mi
NurtenB Kahramankentli bence daha küçük canım 1 buçuk hafta sonra gitsen daha net olur senin için bide devlete gidersen orda hiç görmüyolar
Yasanixxxx Kahramankentli 5+3 haftalık hamileyim beta hcg 13.46 çıktı 3 gün önce cuma günü kadın doğuma randevum var tekrar kan alır ama kese görünürmü bilmiyorum
Kahramankentli Yasanixxxx değerin kaç olduğu önemli değil iki günde 2 ye katlıyor mu o önemli asıl ama sizinki de daha yeni geç döllenme olmuş belli ki